Rytter: Ante är faktiskt rätt skicklig med pucken också. Han drar några moves emellanåt som får en att tappa andan lite lätt. :)
Inlägg: 1325480
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
MODOJohan:
Jo det är sant, han har än så länge varit bättre än vad jag trodde. Får vi bara tillbaka OKT snart så ska vi kunna mönstra en bra defensiv iaf.
Jo det är sant, han har än så länge varit bättre än vad jag trodde. Får vi bara tillbaka OKT snart så ska vi kunna mönstra en bra defensiv iaf.