Inlägg: 1330014
Svarskommentarer
Sv: MODOs ekonomi
Poffa: Tommy Roos lägger ut rökridåer och uppdaterar så fort man skriver något. Eller är det Mette möjligen? :)
Nåja, den tar jag. MoDo = Norrlands Borussia Dortmund, jawohl.

Nåja, den tar jag. MoDo = Norrlands Borussia Dortmund, jawohl.

Redigerad kommentar
Sv: MODOs ekonomi
Poffa: Otroligt. Slutsålt, eller minst bra nära utsålt igen. Mycket bra.
Vi borde nog bygga en arena i hamnen här i Sollefteå. Går inte det så får vi kanske lov att bygga i Kramfors nere vid bryggan.
Vi borde nog bygga en arena i hamnen här i Sollefteå. Går inte det så får vi kanske lov att bygga i Kramfors nere vid bryggan.
Sv: MODOs ekonomi
Poffa: Åh, vad trevligt. Då blir det rejält trångt att somna under bordet i restaurangen imorgon, alltså!
Björn W: Jag ställer mig skeptisk till den där uträkningen du har. :-)
I vilket fall så är det slutsålt, nu. Grymt.