Björn W: Hahaha, jag bara satt och väntade med spänning, mästare där och vilket genidrag sedan. Härligt med kvalserien, vi synes där så kan vi snacka mer då. Trevlig helg påre.
Inlägg: 1330108
Svarskommentarer
Sv: MODOs ekonomi
Johnny Hazard: Jag tyckte annars att FH:s vision om att Fuppe avgör med en spark i en SM-final mot er var ganska aptitlig och läser jag på åffisijälla så är vi i stort sett i slutspel nu när vi ska vinna i stort sett allt som är kvar.
Ska inte ni också göra det?
Ska inte ni också göra det?