Salle: Vi väntar en trekvart till, så vi har något att köra om innan Docksta...
Inlägg: 1337361
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Paddan: Låter jobbigt. Jag ställer något belgiskt och något skotskt i 3-5 dl-förpackningar i kylen så länge, jag.
Glöm inte - vi kan vinna idag, och då blir det något franskt.
Glöm inte - vi kan vinna idag, och då blir det något franskt.