Inlägg: 1337364
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Björn W: Något belgiskt i 3-5 dl-förpackningar? Vad månne det vara? Mandarine Napoléon?
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Björn W: Tja, jag såg att det fanns något företag som tagit fram whisky i 50cl plåtburk...
Glöm inte - vi kan vinna idag, och då blir det något franskt.