Paddan: Resa? Nej. Jag ska inte röra mig många meter idag. Dryck: En kopp te. Och snart blir det en till.
Inlägg: 1337370
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Frisco: Och snart blir det en kopp te... borde du ju skrivit. ;-)