Björn W: Tja, jag såg att det fanns något företag som tagit fram whisky i 50cl plåtburk...
Inlägg: 1337366
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Paddan: Resa? Nej. Jag ska inte röra mig många meter idag. Dryck: En kopp te. Och snart blir det en till.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Paddan: Inte whisky, inte ens den skotska. Gäller att hålla fokus och ödmjukhet i drygt 2 timmar.