Jag skulle nog satt OKT lite högre på listan och att Brodin är med är ett skämt.
Inlägg: 1338300
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Wayne Gresky: Listan är ett skämt.
Tollefsen och Ward är etta och tvåa, de är de enda riktiga tungviktarna i ES. Sedan kommer resten och där ingår inte en sån som Brodin.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Wayne Gresky: Tänkte precis skriva in samma sak. Kanske att OKT har lite fängre stubin än några Wennerholm nämner men jag tror inte att det är någon förutom Ward som är bättre på själva fightingen.
Men bry sig egentligen.
Det är nog bara Martin Lauman-Ylwén som blir ledsen över att inte platsa på den listan.
Men bry sig egentligen.
Det är nog bara Martin Lauman-Ylwén som blir ledsen över att inte platsa på den listan.