Inlägg: 1338304
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Salle: Jag skulle nog satt OKT först på den där listan. Och jag tror nog att han skulle smiska upp Ward rätt duktigt också.
Men bry sig egentligen.
Det är nog bara Martin Lauman-Ylwén som blir ledsen över att inte platsa på den listan.