Inlägg: 1338663
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Poffa: Ja för är det nånting ni alltid har kunnat så är det att vara ödmjuka.... verkligen heder åt er
Björn W: Låt dem spela sin banjoslinga. Det kanske dövar deras smärta något. Mig spelar det ingen roll och bryr vi oss inte så kommer det bara vrida om kniven ännu mer i deras sargade själar.
Fokus och ödmjukhet!