Poffa: Ja för är det nånting ni alltid har kunnat så är det att vara ödmjuka.... verkligen heder åt er
Inlägg: 1338665
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
willysson: Dina två första inlägg på drygt fyra månader och det enda du gör är att söka uppmärksamhet. Gulligt.