willysson: Dina två första inlägg på drygt fyra månader och det enda du gör är att söka uppmärksamhet. Gulligt.
Inlägg: 1338667
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Poffa: He he men han är inte värst.
Vi har några nyreggade modoiter hos oss som aldrig har skrivit härinne utan bara hos oss.
Det är betydligt värre.
Vi har några nyreggade modoiter hos oss som aldrig har skrivit härinne utan bara hos oss.
Det är betydligt värre.