Inlägg: 1338735
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
spud: Om hög musik kan förta segerglädjen hos 1200 supportrar bör man nog ifrågasätta sitt eget hockeyintresse.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
spud: förstöra glädjen ? Nehej, sån eufori man kände efter slutsignalen, så hade de kunnat slussa oss via Domus-trappan (ja det är ju inte långt ifrån så det känns i deras plyfa-hall) utan att förta glädjen! :-)
Man vet ju själv hur knäckande det är med "Ska ni gå hem nu?!?" ringande i öronen , när man moloket strosar iväg med 3 min kvar av den förlorade hemma-matchen.
Man vet ju själv hur knäckande det är med "Ska ni gå hem nu?!?" ringande i öronen , när man moloket strosar iväg med 3 min kvar av den förlorade hemma-matchen.
Men däremot är det ju riktigt dålig stil att efter matchen förstöra glädjen hos de MODOiter som ändå åkt 17 mil och köpt biljett. Så ska inte matchfunktionärer agera.