spud: Om hög musik kan förta segerglädjen hos 1200 supportrar bör man nog ifrågasätta sitt eget hockeyintresse.
Inlägg: 1338740
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Frella: Jag tror att det var rätt få som fattade vad det var musik och ännu färre som fattades varför den spelades. Det är ju trots allt ironiskt att den spelas i en kommun som är så präglad av social misär och låg utbildningsnivå.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Frella: Hur folk reagerar är oviktigt, det är syftet med agerandet som är klandervärt. DEt brukar inte spelar musik på hög nivå när matchen är slut. Men i lördags när modoiterna stod kvar så gjorde man det.