bj21: Var rätt säker på vinst nere i proppskåpet, inte lika säker på vinst imorgon.
Inlägg: 1338878
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
-JK-: Då är jag av helt annan uppfattning. Var bombis på förlust mot TIK...en typisk förlust. Men mot FBK har jag dock en bättre förkänsla! Nu är det vår egen borg dessutom! Vi har ett grymt go i laget just nu, och med en bortavinst i länsderbyt och på läktaren så tror jag inte FBK har mycket att sätta emot.