-JK-: Då är jag av helt annan uppfattning. Var bombis på förlust mot TIK...en typisk förlust. Men mot FBK har jag dock en bättre förkänsla! Nu är det vår egen borg dessutom! Vi har ett grymt go i laget just nu, och med en bortavinst i länsderbyt och på läktaren så tror jag inte FBK har mycket att sätta emot.
Inlägg: 1338881
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Och eftersom du har den känslan så kommer vi få spö, så det dånar om det.