Inlägg: 1338888
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MorganaLefaey: Konstigt nog känns det som om vi har större chans mot HV än Färjestad.Vi har alltid svårt mot Färjestad.Tror HV matcher kommer i rätt skede på säsongen.Hv har blivit lite mättare och nöjda ,medans Färjestad jagar vinst efter många förluster
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MorganaLefaey:
Jag säger som Johnny i Timrå: "Pepparshot, Pepparshot, ta i trä" ;-)
Jag säger som Johnny i Timrå: "Pepparshot, Pepparshot, ta i trä" ;-)
Det är iofs inte den här eller HV matchen som är de verkligt viktiga kommande matcherna. Utan det är AIK, BIF och TIK som kommer därefter.
Men visst. Alla matcher ger 3p om man vinner och ju fler desto bättre.