MorganaLefaey: Konstigt nog känns det som om vi har större chans mot HV än Färjestad.Vi har alltid svårt mot Färjestad.Tror HV matcher kommer i rätt skede på säsongen.Hv har blivit lite mättare och nöjda ,medans Färjestad jagar vinst efter många förluster
Inlägg: 1338925
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Gusse: Äh, skicka ut Hedman och proppa Wallin sen drar vi på hårdrock i högtalarna så vågar inte vargarna anfalla utan flyr tillbaka till Sven-Ingvars i omklädningsrummet.
Klart vi tokförlorar och vänder FBK's nedförsresa.
Klart vi tokförlorar och vänder FBK's nedförsresa.