MorganaLefaey: De sk topplagen har inte direkt laguppställningar som skrämmer slag på en. Vi är nästan ensamma idag om att ha en hel trupp. Plockar vi de poäng vi ska nu så kan det här bli riktigt bra. Seger mot FBK imorgon och vi har häng på både dem och DIF.
Inlägg: 1338958
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Wayne Gresky: Fan vad DIF faller igenom mellan varven.
Helt sanslöst dåligt DIF spel som ledde fram till 4-1.
Av övriga lag i ES tycker jag det bara är SkAIK som skrämmer. De har bredd och spets samt ett bra målvaktsspel.
Helt sanslöst dåligt DIF spel som ledde fram till 4-1.
Av övriga lag i ES tycker jag det bara är SkAIK som skrämmer. De har bredd och spets samt ett bra målvaktsspel.
Redigerad kommentar