Inlägg: 1338966
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
spud: Själv räds jag bara HV. När de har alla på plats så har de ett djup i kedjorna som jag tycker att de andra lagen inte har. Visst har Skellefteå en ruskig förstakedja, men stänger man ned den så är jag inte så rädd för resten.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
spud: Jag delar din uppfattning. Skellefteå känns tuffa, men inte oslagbara. När det gäller rutin så är vi dessutom överlägsna.
Helt sanslöst dåligt DIF spel som ledde fram till 4-1.
Av övriga lag i ES tycker jag det bara är SkAIK som skrämmer. De har bredd och spets samt ett bra målvaktsspel.
Redigerad kommentar