Björn W: Modo kan förlora mot vilket lag som helst, viker formen och vi torskar 2-3 matcher så kan vi ligga på kvalserieplats. Att jag kommenterar vilket lag som jag tror är svårast i ett slutspel betyder inte att jag anser MODO vara klar för slutspel.
Inlägg: 1338990
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
spud: Nej, det är inte dig jag är ute efter heller - det är vad vi vet försiggår i Övik just nu. På Mammamia, på bensinstationer och vid skrivbord på Viktoriaesplanaden 1.
Skulle det bli vinst imorgon växer fenomenet till orkanstyrka.
HE KLART NU!!!111!!!! BRA SVART'N!!!111!!1
Skulle det bli vinst imorgon växer fenomenet till orkanstyrka.
HE KLART NU!!!111!!!! BRA SVART'N!!!111!!1
*DUNK* *DUNK*
Redigerad kommentar