Inlägg: 1338985
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Björn W: Modo kan förlora mot vilket lag som helst, viker formen och vi torskar 2-3 matcher så kan vi ligga på kvalserieplats. Att jag kommenterar vilket lag som jag tror är svårast i ett slutspel betyder inte att jag anser MODO vara klar för slutspel.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Björn W: Tja, jag sippar ju hellre på virtuell guld-champagne än kvalserie-kosken.
Tur att man redan hade champagnen på plats själv, så att ingen kan beskylla mig för att ha fallit in i en-poäng-över-slutspelsstrecket-euforin.