Inlägg: 1345183
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
J F K: Tänk att få spela EN match med en tät målvakt och/eller backar som inte är skelögda.
Yay, bara en poäng från kvalserien.
Yay, bara en poäng från kvalserien.
Sv: MoDo - Timrå 110203
J F K: MoDo levererade inte en elitseriemässig prestation idag. Individuella prestationer och Timrås totalblackout i andra räddade oss kvar i matchen. Nu ska vi möta bättre lag än Timrå, möjligen kan det finnas en öppning i just det faktumet.
Sv: MoDo - Timrå 110203
J F K: Alltså, alltså, alltså... Bjäbba, bjäbba, bjäbba!
Vart kan man boka slutspelsbiljetterna?
Vart kan man boka slutspelsbiljetterna?
Sedan blir det inte bättre att domarna sväljer pipan när det var en veritabel orgie i fasthållningar. Utvisningen på Nagy var en knapp interference, men har de släppt åtminstone femton fasthållningar och interference på timråiter i sista perioden så blir det ett löjes skimmer över hela kåren...