Inlägg: 1345194
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
shinzawai: Tänk att få uppleva ett uppehåll där någon ledare i klubben skulle gå ut och säga att eventuella fyllor på O'Leary's under ett uppehåll vid ett sådant här tabelläge är ett rent hån mot klubbens fans och sponsorer...
Yay, bara en poäng från kvalserien.