shinzawai: Tänk att få uppleva ett uppehåll där någon ledare i klubben skulle gå ut och säga att eventuella fyllor på O'Leary's under ett uppehåll vid ett sådant här tabelläge är ett rent hån mot klubbens fans och sponsorer...
Inlägg: 1345209
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Nu skall jag ut och skotta frusen valkant som snösvängen plogat upp utanför garageinfarten. Det skall fan bli riktigt roligt.