bisterfinnen: Kommentatorn har helt klart kommit upp i varv när det gäller lustigheter.
Inlägg: 1346344
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
spud: Ja, jag är imponerad. Tror att han sitter och tutar lite.