AIK vinner och nu bör vi ha minst två poäng.
Inlägg: 1346349
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Jävlar vad korkat, som vanligt.
Det är bara att inse, vi har Sveriges dummaste ishockeylag.
Det är bara att inse, vi har Sveriges dummaste ishockeylag.