Inlägg: 1346647
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
J F K: Synd att straffarna inte höll lika hög klass som mot hv... då hade det nog blivit 2 pinnar
Märkligt att Modo får fyra utvisningar och FBK NOLL andra halvan av ordinarie tid. Helt sinnessjukt enögt dömt ikväll och starkt att Modo klarade en poäng under de förutsättningarna.