Såg ni vad det var som visslade förbi?
Inlägg: 1346663
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Bragd-Birger: Hörde ingenting.
Dels så är ersättningsbussarna tysta sen överröstar banjon det mesta bruset.
Dels så är ersättningsbussarna tysta sen överröstar banjon det mesta bruset.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Bragd-Birger: Timrå fansen gråter alltid i slutändan. Eller om det heter slutendan. Nä, slutändan låter bättre... Jag kan inte stava
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Bragd-Birger: Var nog inte stålmannen även om det var något rött.
Men grattis till er och jag hoppas fortfarande att AIK och SSK är lagen som får kvala. Vilka som får spela slutspel strunar jag i. Överlevnad är ordet på mina läppar.
Men grattis till er och jag hoppas fortfarande att AIK och SSK är lagen som får kvala. Vilka som får spela slutspel strunar jag i. Överlevnad är ordet på mina läppar.