Bragd-Birger: Timrå fansen gråter alltid i slutändan. Eller om det heter slutendan. Nä, slutändan låter bättre... Jag kan inte stava
Inlägg: 1346666
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Patrik Källstr: Som ifjol, typ.
Morgana är en ödmjuk typ.
Mycket typ nu. Jag är en typ.
Morgana är en ödmjuk typ.
Mycket typ nu. Jag är en typ.