Inlägg: 1346672
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Men det spelar ingen roll om det går bra eller dåligt för sitt lag, för alla vet att Hv 71 spelar bäst ändå!
In i kaklet, in i dimman!