Inlägg: 1346665
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
MorganaLefaey: Seså, ryck upp sig nu! Det här är inte på långa vägar avgjort. Ljust blir natt och tvärtom för varje förlupen puck.
In i kaklet, in i dimman!
In i kaklet, in i dimman!
Men grattis till er och jag hoppas fortfarande att AIK och SSK är lagen som får kvala. Vilka som får spela slutspel strunar jag i. Överlevnad är ordet på mina läppar.