Inlägg: 1346813
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Bragd-Birger: Jag tror inte ens en Foppa i balans hade klarat av att ta emot den tacklingen, Åslund kommer med för hög fart för att det ska vara fysiskt möjligt.
Åslund å sin sida agerar lite okontrollerat.
Nja, jag vete fan hur man bedömer det där. Matchstraff känns för hårt, men samtidigt: bedömer man det vara otillåtet och för hårt och en 2:a är det svårt att inte argumentera för ett Game, med tanke på följderna.