Bragd-Birger: Exakt så känner jag med.
Inlägg: 1346818
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Gustafsson: "Svartvadets skada är rena oturen, hade han stått upp hade det inte hänt någonting. Nu är han i en vridning och på väg neråt, av egen förskyllan, när smällen kommer. Tycker inte man kan lasta Åslund för detta."
Sagt av Poffa efter matchen.
Exakt så känner jag med.
Nu får axeln ta smällen med en olycklig skada som följd.
Shit happens.
Verkar som att Svartvadet själv känner ungefär likadant....
Sagt av Poffa efter matchen.
Exakt så känner jag med.
Nu får axeln ta smällen med en olycklig skada som följd.
Shit happens.
Verkar som att Svartvadet själv känner ungefär likadant....