Inlägg: 1346820
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Huge: Jo, jag tycker inte heller att han tar emot tacklingen på rätt sätt. Sen är det väl inte lönt att bli upprörd, FBK-fansen kommer aldrig någonsin erkänna att det var något som helst fel med tacklingen.
Svarten är ju åtminstone inte en sådan jävla tönt som Wallin.
"Modo-kaptenen själv gjorde inget stort väsen av situationen.
- Oförberedd är man väl aldrig därute. Det här var ingen stor grej, säger Svartvadet som i första läget inte trodde något var sönder i axeln.
- Nej, men det är naturligtvis tur att det är uppehåll nu så att skadan förhoppningsvis hinner läkas."
Lika bra att låta FBK-familjen tro att de är hockeyvärldens mittpunkt, det är en supporterskara jag aldrig har tålt p.g.a deras överlägsna stil.
Svarten är ju åtminstone inte en sådan jävla tönt som Wallin.
"Modo-kaptenen själv gjorde inget stort väsen av situationen.
- Oförberedd är man väl aldrig därute. Det här var ingen stor grej, säger Svartvadet som i första läget inte trodde något var sönder i axeln.
- Nej, men det är naturligtvis tur att det är uppehåll nu så att skadan förhoppningsvis hinner läkas."
Lika bra att låta FBK-familjen tro att de är hockeyvärldens mittpunkt, det är en supporterskara jag aldrig har tålt p.g.a deras överlägsna stil.
Redigerad kommentar
Sagt av Poffa efter matchen.
Exakt så känner jag med.
Nu får axeln ta smällen med en olycklig skada som följd.
Shit happens.
Verkar som att Svartvadet själv känner ungefär likadant....