+ 7
Inlägg: 1349862
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Den inställningen du just visade prov på (om jag inte missade någon grov nivå av ironi) är precis den som tar arroganta divor till kvalserien och den som (tacksamt) tar okunniga brunkare till slutspel. Just den inställningen och en makalös avsaknad av självinsikt.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Du undrar varför, men säger det själv: bara riv och slit. Plus en bra målvakt, skulle jag vilja tillägga. Jag tror att det är mycket jobbigare att möta ett sånt lag, än ett mer snyggt spelande men lite bekvämt lag som Modo. Det delas liksom inte ut några stilpoäng. Om du gör jättemajsiga positionsbyten i offensiv zon, håller pucken där i 40 sekunder - men misslyckas med att göra mål och istället tappar bort kontrande motspelare som sätter den i arslet, så...brukar det inte gå särskilt bra.
Pröva the dirty way!
Pröva the dirty way!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vad har hänt med Wikegård? Är de för att de står en Djurgårdare i båset kanske? "Jag tror Modo går till slutspel" "Dom har ju ett lag som kan gå till final om allt stutsar rätt" osv.
nyheter24.se/blogg/niklas-wikegard/
nyheter24.se/blogg/niklas-wikegard/
Redigerad kommentar
+ 1
Nej, det kan ju bara inte hålla för Timrå. Såååå dålig kan helt enkelt inte serien vara.?