+ 3
Inlägg: 1349883
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Poäng förtjänar man och Timrå har ju uppenbarligen tagit betydligt fler än oss. På Modos minuskonto är det precis som du säger att man spelar ohyggligt naivt. Vilket annat lag än möjligen HV kan åka till bortamatchen mot Skellefteå och försöka föra spelet? Idioti och jag önskar att vi spelat betydligt mer som Brynäs eller Timrå för den delen.
( Tråkigast i serien är dock just nämnda Brynäs och Linköping. Det brukar i alla fall bli tempo i timråmatcherna, även om spelet blir oerhört haffsigt. ).
( Tråkigast i serien är dock just nämnda Brynäs och Linköping. Det brukar i alla fall bli tempo i timråmatcherna, även om spelet blir oerhört haffsigt. ).
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Tyvärr så har vi nog inga sådana spelare heller.
+ 1
Pröva the dirty way!