+ 2
Inlägg: 1349896
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så är denna banner, fortfarande, ett fett j-a hån...
[bild]www.modohockey.se/bilder/seriekort_banner.gif[/bild]
[bild]www.modohockey.se/bilder/seriekort_banner.gif[/bild]
+ 5
( Tråkigast i serien är dock just nämnda Brynäs och Linköping. Det brukar i alla fall bli tempo i timråmatcherna, även om spelet blir oerhört haffsigt. ).