yngwie: Saik beter sig som MoDo, dom måste ha blivit smittade i torsdags.
Inlägg: 1350132
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Äh dom gör en omvänd HV...
HV läggmatchar emot geografiskt gynsammare lag så här i slutet av serien så att dom får lättare resor.
SAIK gör det emot sämre lag så att dom får lättare resa genom slutspelet.
Osportsligt sa Bull!
HV läggmatchar emot geografiskt gynsammare lag så här i slutet av serien så att dom får lättare resor.
SAIK gör det emot sämre lag så att dom får lättare resa genom slutspelet.
Osportsligt sa Bull!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Är det någonting som kan sägas till Modos försvar så är det att motståndarna sällan gör riktigt dåliga matcher mot Modo. Jag har sett HV, FBK, Skellefteå och andra göra riktiga plattmatcher mot Timrå, AIK och SSK, men det händer sällan Modo.
+ 1