Inlägg: 1350162
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
När man ser HVs skalpellhockey så inser man ändå att Modo fortfarande spelar primitiv grottfolkshockey, med spelare iklädda skinkhöfte och med träklubba i ena handen.
URGHHH!
När man ser HVs skalpellhockey så inser man ändå att Modo fortfarande spelar primitiv grottfolkshockey, med spelare iklädda skinkhöfte och med träklubba i ena handen.
URGHHH!
HV läggmatchar emot geografiskt gynsammare lag så här i slutet av serien så att dom får lättare resor.
SAIK gör det emot sämre lag så att dom får lättare resa genom slutspelet.
Osportsligt sa Bull!