J F K: Få hoppas de ger utdelning nu i andra. Men dom måste sluta slarva när dom ska in i offensivzon!
Inlägg: 1350252
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2011-02-19
yngwie: Vi har bättre försvarsspel idag , men då fick vi sämre offensiv iställett..