+ 1
Inlägg: 1350458
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2011-02-19
Per HApps: Den sjukaste kvartfinalserien var inte sista året modo gick till slutspel, dom gick till slutspel året efter också och de var ju inte den sjukaste kvartsfinalserien den var solklar hela tiden 4-1 i matcher =)
Den sjukaste kvartsfinalserien var den mellan Timrå & Modo när Modo senast gick till slutspel.