+ 2
Inlägg: 1350551
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2011-02-19
Bad_Brett: JAg kväver intet mer av MoDo än dess fans. Den här inställningen ska det vara.
http://www.youtube.com/watch?v=HmeEwHONyCA&feature=related + 1
Så sant som det var sagt. Fattas bara att vi blir slaktade av indianer i kvalserien.