+ 1
Inlägg: 1352708
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2011-02-24
NuMo:
Varför är stämmningen så kinkig ikväll? Vi vann.
Här skojade vi tidigt om PP:s "känslighet".
Några dåliga domarbeslut, och hela halva forumtrusten tuggar fradga?..
Nu djävlar ska vi tugga på!!
Och ha kul på kuppen!
Varför är stämmningen så kinkig ikväll? Vi vann.
Här skojade vi tidigt om PP:s "känslighet".
Några dåliga domarbeslut, och hela halva forumtrusten tuggar fradga?..
Nu djävlar ska vi tugga på!!
Och ha kul på kuppen!
+ 2
Redigerad kommentar