+ 2
Inlägg: 1354289
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30
Olle: Jag tror bara Susse tackade för en bra match jag. Är de nått fel med de?
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30
Olle: Har du specialstuderat Hasse Jonssons tackling, ännu? Du har ju tydligen gjort det till din specialitet.
+ 2
"Och ändå såg man i slutet av Canal Plussändningen att Modos Niklas Sundström tog sig ett upprört snack med en domare i spelargången efteråt. Så han var uppenbarligen inte heller nöjd?
– Nej men han och några till i deras lag snackar alltid med domarna, så det är ju inget ovanligt."
Inte ens i en sån där match kan han tyst tacka och ta emot alltså? Märkligt.