Olle: Jag tror bara Susse tackade för en bra match jag. Är de nått fel med de?
Inlägg: 1354299
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30
yngwie: Uppenbarligen ett upprört tacktal då. Jag försökte bara påvisa det här med att inte kasta sten i glashus när det gäller att klaga på domaren.