+ 1
Inlägg: 1366453
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
bisterfinnen: Jag hatar att ha rätt.
Tre perioder och man skapar knappt en handfull bra chanser. Chanser där det inte finns någon andravåg.
Uselt.
Tre perioder och man skapar knappt en handfull bra chanser. Chanser där det inte finns någon andravåg.
Uselt.
Redigerad kommentar
Nu ringer det snart...