Inlägg: 1366474
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
NuMo:
Det värsta med att ha rätt är att man först måste stå ut med alla naiva sänken som ska klaga på att man gnäller.
Det värsta med att ha rätt är att man först måste stå ut med alla naiva sänken som ska klaga på att man gnäller.
+ 1
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Det kommer bli straffar, Challe kommer tycka att det är ett skämt och sätta in tre skyttar som inte vill skjuta straffar.
Växjö och SSK går upp till Elitserien. Duktigt jobbat, ansvariga.
Dessutom kommer det komma in massvis av tikar och våra usla moderatorer kommer inte att göra någonting. Nä, jag avsäger mig det här.
Växjö och SSK går upp till Elitserien. Duktigt jobbat, ansvariga.
Dessutom kommer det komma in massvis av tikar och våra usla moderatorer kommer inte att göra någonting. Nä, jag avsäger mig det här.
Redigerad kommentar
Tre perioder och man skapar knappt en handfull bra chanser. Chanser där det inte finns någon andravåg.
Uselt.
Redigerad kommentar