+ 1
Inlägg: 1366488
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Bad_Brett: Susse!
Det krävdes en seg spelare att inte ta ett onödigt avslut i det läget.
Det krävdes en seg spelare att inte ta ett onödigt avslut i det läget.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Bad_Brett: Ska bli kul att se lakers-SSK 2 lag som försöker kontra på varandra utan att nåt av de har ett anfall
Det värsta med att ha rätt är att man först måste stå ut med alla naiva sänken som ska klaga på att man gnäller.