Inlägg: 1366722
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
"Vi måste bli aggressivare, menade Per Svartvadet". Någon som vet om han själv tog tag i saken. Sånt där snack har man hört i 3-4 år nu..."Vi måste bli.."
- Bättre tränade?
- Mer ödmjuka?
- Yngre?
- Snabbare?
- Hetare?
- Smartare?
- Tuffare?
- Desperata?
- Ett arbetargäng igen, ja fråga Werner, samt Mikael och Tommy Pettersson vad det innebär..
- Bättre tränade?
- Mer ödmjuka?
- Yngre?
- Snabbare?
- Hetare?
- Smartare?
- Tuffare?
- Desperata?
- Ett arbetargäng igen, ja fråga Werner, samt Mikael och Tommy Pettersson vad det innebär..
Skit samma-kanske.